16 maaliskuuta 2016

Valikoiva nautiskelija

Minulla on ollut sisustustyyli muutoksessa uudessa kodissamme. Tai oikeastaan olen ihastunut liian moneen tyyliin voidakseni sekoittaa ne kaikki näiden seinien sisällä. Aikaisemmin olen luottanut aika moderniin mustavalkoiseen sisustukseen. Se on ollut helppoa, sillä olen voinut liikutella eri huonekaluja ja esineitä huoneiden välillä ilman että tyyli on kärsinyt. Nyt kuitenkin kaipaisin pehmeyttä musta-valkoisuuteen, ja olen ihastunut harmaan, beigen ja puun eri sävyihin. Lisäksi eri materiaalit, kuosit ja kuviot kiehtovat myös. En varsinaisesti pidä vanhasta, mutta haluaisin sekoitella uusvanhaa ja modernia. Tässä kohtaa sisustaminen käykin vaikeaksi, sillä kaikki ei istu niin hyvin ja helposti yhteen kuin aikaisemman mustavalkoisen kanssa. Onneksi löysin Tikkurilan sivuilta Tyylitestin, joka vahvisti epäilyni tyylin muutoksesta (kotiäidin huveja ;)). Testin mukaan modernista pelkistäjästä on hyvää vauhtia tulossa valikoiva nautiskelija.  En vain ollut tiennytkään, että aito puu ja kivi maksavat triplasti enemmän kuin kohtuuhintaiset designhuonekalut.

Jostain se on vain aloitettava, vaikka marmorisesta leikkuulaudasta .

Mikosta sisustaminen sen sijaan tuntuu olevan helppoa. Ensin hankitaan tarpeeksi iso telkkari, ja sen jälkeen siihen matchaavat kaiuttimet, vahvistin, basso...ja mukava sohva. Muulla ei sitten olekaan niin kiirettä. Meidän kotona minulla on siis vapaat kädet, mitä tulee sisustamiseen. Mama lves!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit, ajatukset ja ideat ovat lämpimästi tervetulleita -Kiitos!